Persbericht – Hotel Hygienics

Persbericht - Hotel Hygienics

Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel introduceert Hotel Hygienics

Dé 7 maatregelen voor een veilige en hygiënische omgeving in en om het Rotterdam Airport Hotel in het ‘nieuwe normaal’. Rotterdam, 22 april 2020 – De Hospitality Branche ziet uit naar een heropening in het Nieuwe Normaal. Het kabinet geeft in de persconferentie van dinsdag 21 april aan dat de horeca tot en met 20 mei gesloten zal blijven. Wij hebben de afgelopen weken benut om een nauwkeurig plan te bedenken om voor iedere gast een veilige en hygiënische omgeving te creëren vanaf het moment dat wij onze deuren weer voorzichtig mogen openen. Zo worden in het gehele hotel de maatregelen van het RIVM te allen tijde zorgvuldig opgevolgd en nageleefd. Onder de naam Hotel Hygienics introduceert het hotel in de 7 huisgewoontes voor een veilige en hygiënische omgeving.

Hotel Hygienics

Zodra de horeca in Nederland voorzichtig weer in bedrijf mag, zullen normen en waarden blijvend veranderen en mensen bewuster omgaan met hygiëne. De anderhalve-meter-samenleving vraagt om aanpassingen, in mindset en praktische zin. “Wij hebben de afgelopen periode gebruikt om een hygiëne formule te ontwikkelen. De Hotel Hygienics is een hygiëneformule die volledig aansluit op de geldende RIVM-maatregelen en waarmee we zorg dragen voor een veilige en hygiënische omgeving”, aldus Mariska Lourens en Arthur Hagenbeek, Directie Rotterdam Airport Hotel. “Zo is het hele hotel ingericht op de 1,5 meter norm, is de routing aangepast conform ‘altijd rechts is always right’, desinfecteren we contactpunten voor onze gasten en medewerkers en hebben we aanpassingen gedaan in ons culinaire assortiment en de manier van presenteren/serveren. Onze Hotel Hygienics Managers houden alles nauwlettend in de gaten, adviseren medewerkers en gasten in het hotel en doen een beroep op ieders solidariteit om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving. Onze gasten kunnen er dus op vertrouwen dat hun diner, overnachting en zakelijke bijeenkomst tot in detail worden geregeld met ieders veiligheid als onze eerste prioriteit. Zo kunnen we straks, wanneer de samenleving er weer klaar voor is, onze gasten verwelkomen in het ‘nieuwe normaal’ van het Rotterdam Airport Hotel, vanzelfsprekend met dezelfde gastvrijheid die u van ons gewend bent.” Rotterdam Airport Hotel is een groene oase waar duurzame relaties hoog in het vaandel staan.