Gasten worden vrienden is de nieuwe strategie

KindestRegardz CoverNieuw design en nieuwe service zetten Airport Hotel Rotterdam / The Hague opnieuw op de kaart. Gasten worden Vrienden is de nieuwe strategie. Op 1 juni introduceert Airport Hotel Rotterdam / The Hague het State-of-the-Heart Hospitality programma voor haar medewerkers. Dit voorjaar kreeg het hotel een zeer verfrissende en trendy interieur. Tegelijk start het hotel een inspiratieprogramma om medewerkers te motiveren de service hoogst persoonlijk te maken. Gasten die van huis zijn een thuisgevoel geven is de doelstelling. Aardigheid is nu de belangrijkste marketingstrategie. Kindest Regardz is de titel van het nieuwe glossy magazine en het interne inspiratieprogramma.

State-of-the-Heart hospitality als strategie
“Met State-of-the-Heart Hospitality gaan we service meer betekenis geven en moet service meer een totaalbeleving worden voor klanten en gasten. We zien dat klanten en gasten zeer dichtbij komen, mede door de digitale revolutie. Airporthotel Rotterdam gaat vanaf heden haar service volledig in de strijd werpen om zich verder te onderscheiden in de markt, wat het al deed door haar unieke ligging en kleurrijke inrichting. Excellente service als onvoorwaardelijke en vanzelfsprekende troef”, aldus José del Olmo directeur Airport Hotel Rotterdam & The Hague.

Nieuw Glossy Magazine
Kindest Regardz is tevens de naam van het Glossy halfjaarmagazine dat op een bevlogen manier kijkt naar het gevarieerde aanbod van activiteiten op het gebied van werken, vergaderen, ontmoeten, trainen, vieren en congressen en waar onze gasten (waaronder opleiders, trainers, boekers en beslissers) op inspirerende wijze hun verhalen delen.

Visie van Regardz: Mensen blijven elkaar ontmoeten
De visie van Regardz is dat mensen elkaar blijven ontmoeten. Mede door de macht van internet, smartphones en APP’s is de behoefte naar fysieke ontmoeten belangrijker dan ooit. “Mensen vinden elkaar steeds meer online, maar de verbinding maken ze in de fysieke wereld. Regardz zorgt ervoor dat mensen elkaar zakelijk optimaal kunnen ontmoeten. Onze visie is dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat wij een bijdrage kunnen leveren om van iedere bijeenkomst een succes te maken,” aldus Luc van Bussel bestuursvoorzitter van Regardz Hospitality Group BV.