Content Club

Op donderdag 23 april vindt in het BEST WESTERN PLUS Rotterdam Airport Hotel een clubavond van de Content Club plaats.

De Content Club is een open kennis- en discussieplatform over de kracht van content(marketing). Voor en door marketing- en communicatieprofessionals.

Aan de hand van clubavonden wil de content club samen met vakgenoten laten zien hoe relevante content het marketing-  en communicatievak meer inhoud geeft. Het thema voor de clubavond van 23 april is ‘Data-Driven Content: Big or Bullshit?’ De eerste twee sprekers voor de clubavond zijn al bekend:

  • Mark Beekman: Marketing Director van Graydon - Credit Management Services. Mark spreekt over hoe Graydon dankzij big data (analyses) en marketing automation succesvol nieuwe leads wist binnen te halen en… te verzilveren.
  • Erik van Heeswijk: CEO van start-up en consultancy company CleverLions (en ex-Hoofdredacteur VPRO Digitaal). Erik neemt ons op zijn altijd bevlogen wijze mee in de wereld van data, content recommendation, personalisatie en meer!

Er is een inlooptijd vanaf 19:00 uur, de clubavond begint 19:30 en zal tot +/- 21:45 duren. Aan het einde kunnen de deelnemers bijkomen met een borrel.

Aanmelden voor #CC08